Sedacja – Capital Clinic

Sedacja

Pomimo nowoczesnych metod bezbolesnych znieczuleń, część pacjentów po prostu odczuwa lęk przed leczeniem stomatologicznym – szczególnie dotyczy to dzieci.
Jedną z metod niwelujących odczuwanie bólu, stosowaną w naszej klinice jest sedacja wziewna, czyli wdychanie specjalnego gazu, który czasowo , bezpiecznie i w sposób w pełni kontrolowany ogranicza świadomość. Dzięki tej metodzie pacjent czuje się na fotelu dentystycznym komfortowo i chętnie kontynuuje leczenie. Metoda ta jest całkowicie bezbolesna i w pełni bezpieczna także dla dziecka. Lekarz przeprowadzając wywiad z rodzicem decyduje, czy dany pacjent może być poddany tej metodzie już na pierwszej wizycie czy ma się do tego odpowiednio przygotować.
Odpowiednia mieszanina podtlenku azotu i tlenu, która przede wszystkim niweluje poczucie strachu i pozwala na przeprowadzenie niezbędnych czynności i zabiegów bez stresu i protestów, wdychana jest poprzez specjalną maseczkę zakładaną na nos. Lekarz reguluje zakres podawania gazu, dzięki czemu z czasem możemy skrócić jego działanie, tak aby pacjent powoli oswajał się z leczeniem stomatologicznym.
Na każdej wizycie nasz zespół służy pomocą w wyjaśnieniu zasad poszczególnych rodzajów znieczuleń, a lekarz pomoże dobrać właściwy sposób na uniknięcie bólu. Dokładamy wszelkich starań, aby bez względu na wiek pacjent nie doświadczył u nas stresu, bólu i rozczarowań, a każda wizyta w naszej klinice była ciekawą przygodą prowadzącą do zdrowego i lśniącego uśmiechu przez długie lata.